Uniformitat Sant Jordi

A partir del curs 2024-2025, l’equipació esportiva oficial per a les classes d’Educació Física és subministrada pel proveïdor especialitzat ROMPODA, a través de la seva botiga on-line:

FER LA COMANDA

Període de transició:
La nova equipació ja es pot comprar a la web de Rompoda Botiga online ROMPODA i serà obligatòria a partir del curs 2026-2027. Durant aquests 2 anys l’escola acceptarà totes dues equipacions com a oficials (l’actual i la nova), per a facilitar la transició i evitar compres innecessàries.

Composició equipació esportiva:
L’equipació oficial consisteix en:

• Equipació d’estiu:
    – Pantaló curt
    – Samarreta màniga curta
  • Equipació d’hivern:
    – Jaqueta xandall
    – Pantaló llarg xandall o pantaló malla esport.

També hi ha la possibilitat d’adquirir la dessuadora corporativa OPCIONAL i VOLUNTÀRIA per a qui la vulgui, la qual no forma part de la uniformitat d’Educació Física.

Compra botiga online i terminis d’entrega:

• Com comprar: a través de la Botiga online ROMPODA. El pagament es fa directament a través de la pròpia web.
  • Lliurament: les comandes s’envien a l’escola, i es recolliran a la recepció a través de la Gemma Ramírez.
  • E-mail contacte: qualsevol dubte o incidència per part de l’escola, posem a la vostra disposició l’e-mail uniformitat@iesantjordi.org.
  • Despeses d’enviament: No hi ha cap import addicional en concepte de despeses d’enviament per a les demandes ordinàries, és a dir, les que es trobin dins dels terminis
    d’entrega regulars (veure següent taula de terminis d’entrega). En cas que algú requereixi un servei d’enviament urgent, el cost del transport serà abonat directament
    per la família que ho sol·liciti.
  • Per a canvis i devolucions: consultar detalls, canvis i devolucions a la web Rompoda al següent enllaç: Gestió canvis i devolucions.

Terminis d’entrega:

Excepcionalment, la primera comanda corresponent a l’inici del curs 2024-2025, es lliurarà a l’escola la primera setmana de setembre.