Canviem i confiem amb Càtering Alcalà i Llirka a partir del proper curs 2024-2025

9 juliol 2024 Nahum Solà

A partir del curs 2024-2025 el servei de menjador i espai migdia serà a càrrec de Cocina Escolar Sandra Alcalà, S.L. i de Llirka Serveis de Monitoratge, S.L., amb més de 45 anys d’experiència en el sector, oferint serveis de menjador escolar i lleure. La seva proposta s’articula al voltant dels següents objectius pedagògics i nutricionals:

• Proporcionar un menú adequat tant des del punt de vista nutricional com sensorial.
  • Seguir les pautes d’una alimentació sana i equilibrada, assegurant la introducció d’hortalisses i fruites variades i de temporada.
  • Vetllar per la qualitat del producte, gestionant les compres a nivell sostenible i orientant-les cap a l’alimentació ecològica i natural.
  • Fomentar les actituds de respecte, tolerància i solidaritat.
  • Impulsar, a través del joc, la creativitat i la imaginació de cada infant.
  • Valorar la participació en les activitats, divertint-se i aprenent al mateix temps.
  • Adquirir hàbits alimentaris saludables, hàbits d’higiene i socials.
  • Relacionar una alimentació equilibrada amb el benestar.
  • Valorar l’entorn i respectar-ne les condicions.